!check it - sleduj to! Tento blog je určený všem, které baví móda, styl.

sobota 8. ledna 2011

Lorenzo Martone a jeho Novoroční předsevzetí


Na konci každého roku mnozí z nás rekapitulují a rok 2010 tomu jistě nebyl vyjímkou. Konec roku přináší čas na rozmyšlenou a na přípravu pro začínající rok s čistým štítem. Znovu začít s přípravami na fantastických 365 dnů co přijdou. I takový slavný ARC Talent (modelingová agentura) PR manažér Lorenzo Martone si dal jeho pět novoročníh předsevzetí a  pět věcí, které by si přál, aby v roce 2011 vyšly.

Novoroční předsevzetí
1. Cestování na místa, kde jsem nikdy nebyl.
2. Uspořádání mého šatníku - 2011 je především o koordinaci barev!
3. Prozkoumat New York City, zejména plno restaurací a obchodů.
4. Nepsat sms, ale volat lidem, které miluji.
5. Cvičit jógu a jiné meditační techniky.

Věci, které by si přál v roce 2011 
 
1. Letní výlet do Berlína: Byl jsem tam na ARC loni v zimě a zamiloval jsem si to tam. Je to tak inspirující.
2. První velká sněhová bouře roku, takže můžu nosit své nové kožešinové boty.
3. Objevte, co deset let bude mít vliv na nové trendy. jsem doufal, že to budou buď 20s nebo 90s.
4. Vidět Natalii Portman jak si domů odnáší řadu ocenění za svůj vynikající výkon v Černé labuti.
5. Aby holky na plážích nosili plavky z kolekce co jsem navrhoval pro značku Nycked. Držte mi palce!

Žádné komentáře:

Okomentovat