!check it - sleduj to! Tento blog je určený všem, které baví móda, styl.

pondělí 3. ledna 2011

Calvin Klein - spodní prádlo


 I spodní prádlo je důležitá část oděvu, mělo by být pro vás co nejpříjemnější a vyhovovat ve vašem pohybu a neomezovat při vašich aktivitách. Já nejraději volím značku Calvin Klein, vyrábí pánské spodní prádlo hned v několika střihových  provedení a výběr barev je opravdu široký. Přidávám odkaz na stránky www.cku.com, kde je také možno spodní prádlo objednat. Já si zvolil kolekci Steel, kde jedny bavlněné boxerky s krátkými nohavičkami vychází na 24$. Zakoupil jsem si šestery od klasických barev až po trochu extravagntnější (bílá, černá, červená, modrá, oranžová, tmavě růžová) a mohu jen doporučit.

1 komentář:

  1. Jooo tak tyhle se mi líbí.... nedávno jsem si měla koupit nějaké sexy spodní prádlo já, tak teď je na řadě můj muž.... :)

    OdpovědětVymazat