!check it - sleduj to! Tento blog je určený všem, které baví móda, styl.

sobota 8. října 2011

Tour De Shop Prague

Sobotní den jsem strávil po outletech a obchodech v Praze. Navštívil jsem největší pražský outlet Fashion Aréna ve Šterboholech. I přes nepřízeň počasí, jsem postupně procházel jeden butik za druhým. Musím se přiznat, že mě čekalo nemalé zklamání. Outlety nabídkou zboží jsou opravdu průměrné a ceny nejsou, až tak přitažlivé, jak by kdekdo očekával. První příjemná chvilka nastala v Converse obchodě, kde jsem nalezl dvojici ,,ocvokovaných,, bot navržených americkým návrhářem Johnem Varvatosem.

Další příjemný objev mě nečekaně čekal v outletu Reebok. Říkáte si, co by mohlo být u Reebok zajímavého? A co takhle kolaborace Reebok a Armani? Ano, několik modelů a za zlomek ceny! Cena cca od 2600-2900Kč je sympatická za tyto originální kousky s funkcí Pump it.

Další návštěva byla u Adidas, kde jsem se ihned pustil do hledání kolekce od Jeremyho Scotta. Po chvilce jsem byl úspěšný, nalezl jsem pláštěnku u které původní cena přesahovala 4000Kč a nyní byla za čtvrtinu původní ceny. O pár regálu dál nalézám tričko s otisky podrážek bot a bundičku s hranolky a mezi obuví byl zastrčený pár tenisek Jeremy Scott Flames.

Navštívil jsem také Dům Módy na Václavském náměstí, kde jsem se dozvěděl nemilou novinu, že ruší prodej od značky Trussardi Jeans. Dále jsem pokračoval do obchodu Van Graaf, též na Václavském náměstí. Nabídka jako vždy bohatá, ale slev pomálu. Ve Van Graaf se nejvíce vyplatí nakupovat právě ve slevovém období, ale i tak nová nabídka podzimních věcí byla lákavá. Hugo Boss, Karl Lagerfeld, Ralph Lauren atd., to vše na vás čeká pěkně roztříděno v několika patrech tohoto obchodního domu. Pokračoval jsem směrem na Příkopy, kde vás na začátku přivítá reklamní kampaň Desigual s Tonym Wardem. Doporučím zajít se podívat do obchodu Hugo Boss, na novou podzimní kolekci Boss Hugo Boss, která na první pohled působí opravdu kvalitně a luxusně. Určitě doporučím navštívit i obchody jako Zara či Mango, kde zajisté najdete trendy věci pro letošní podzim a zimu. Zklamání čekalo u H&M, při bližším pohledu na několik výrobků, jsem se lehce zděsil onou nekvalitou (lezoucí nitě, materiál atd.). Tady pár postřehů a typů, z toho co jsem dnes stihl po Praze.

Žádné komentáře:

Okomentovat