!check it - sleduj to! Tento blog je určený všem, které baví móda, styl.

čtvrtek 20. října 2011

Splněné přání

Nedávno jsem psal o pánských psaníčkách a diplomatkách. Tento praktický doplněk mě natolik oslovil, že jsem  věděl, že ho také musím mít. Prohlížel jsem pánské doplňky mnoha návrhářů a hledal to ideální. Pátrání bylo úspěšné a nakonec volba padla na pánské psaníčko z kolekce D&G. Psaníčko existuje ve třech barevných verzích a to v černé, šedé a tmavě modré. Já zvolil tu tmavě modrou. Psaníčko je vyrobeno z lakované kůže a zdobí ho miniaturní kovové logo. Jezdec zipu je opatřen koženým popruhem. Podšívka je z lehce čistitelného nylonu. Nepříjemná komplikace pro mě nastala, díky rekonstrukci webových stránek dolcegabbana.com, která v tu dobu probíhala. Po jejich opětovném spuštění jsem ho už úspěšné zakoupil a nemohl jsem se dočkat až mi dorazí.


Žádné komentáře:

Okomentovat