!check it - sleduj to! Tento blog je určený všem, které baví móda, styl.

pátek 8. dubna 2011

Nákupy u Topmana


Po delší době jsem zavítal na www.topman.com a jak už to je mým zvykem, neodešel jsem s prázdnou.

Inspirován včerejším ,,letním,, počasím, jsem si koupil dvoje plátěné boty. Podobné bylo vidět na přehlídce D&G nebo u značek Hermes či Prada. Velice podobné jen s neobšitou podrážkou nabízí např. Toms.

Kožené pásky se vždy hodí, ať k jeanům, kraťasům nebo do kalhot. Proto jsem neváhal a vzal si jeden v hnědé kůži a druhý černý rozpraskaný na povrchu.
Letošní léto bude ve znamení velkých výstřihů a je jen na vás, zda si vyberete V nebo kulatý. Já si koupil obě verze a to hned v několika barevných provedeních.
Z doplňků mi padl do oka šedý motýlek, který u mě najde zajisté využití a řetízek k jeanům, na který lze připevnit peněženku, klíče nebo ho lze nosit pouze jako ozdobu.

1 komentář: