!check it - sleduj to! Tento blog je určený všem, které baví móda, styl.

pondělí 14. března 2011

vytoužené Gucci brýle

Poprvé jsem je uviděl na fotkách z přehlídky Gucci podzim/zima 2009-10 a už tehdy jsem se těšil, až dorazí na pulty obchodů. Netrvalo dlouho a stalo se tak. K mé smůle jsem, ale nebyl jediný, koho tak zaujaly a byly v krátké době vyprodány. Později vyšly v méně zdařilých průhledných verzích (fialová, modrá), které jsem po pravdě nikde moc nezaregistroval. Brýle jsou zajímavé svou velikostí, tvarem a pyramidou (ozdobou) na nožičce, některé mají i zrcadlové skla. Brýle jsou unisex a mohu říct, že sluší opravdu každému. Viděl jsem je na mnoha modelkách, blogerech, stylistech (Leo Velasquez) nebo slavných osobnostech (Taio Cruz, Gucci Mane). K mému štěstí, se mi je po tak delší době podařilo sehnat. Takže jsem z nich opravdu nadšený!

Žádné komentáře:

Okomentovat