!check it - sleduj to! Tento blog je určený všem, které baví móda, styl.

neděle 6. března 2011

nejen ďábel nosí Pradu



Narozeniny jsem měl před nedávnem, ale opravdu velký dárek jsem si nadělil až nyní. Již delší dobu jsem si pomýšlel na nějakou luxusní kabelu či ruční brašnu. Rozmanitost výběru jednotlivých značek a modelů je už i v České republice docela solidní. Tedy pátral jsem, vybíral, hodnotil, až jsem se dostal doufám ke zdárnému výběru. Již po třetí jsem zakotvil u značky Prada, která svoji kvalitou a dokonalým zpracováním patří mezi velikány, kteří hýbou módním světem. Moje volba padla na tašku decentnějšího vzhledu z černé kůže, s kovovým logem na boku, a uzamykatelným zipem. Jednoduchost, elegance to první mě na ní zaujalo a druhá myšlenka byla na snadné začlenění k mnoha outfitům. Přidávám jen menší foto na ukázku. Časem přidám detailnější a kvalitnější, kterou pro vás vyfotím a umístím jí na blog.

Žádné komentáře:

Okomentovat