!check it - sleduj to! Tento blog je určený všem, které baví móda, styl.

středa 16. března 2011

El Nino a jeho rozhovor o módě a vše kolem ní

Přináším exkluzivní rozhovor pouze pro můj blog s českým rapperem El Ninem. Málo kdo tuší, že El Nino, vždy miloval a prosazoval luxus a to i ve svém šatníku a to mnohem dříve než kdokoliv jiný na česko-slovenské scéně. Jaké jsou jeho názory, co pro něj svět kolem módy znamená? Že si nebere žádné servítky s nikým a ničím a slovníkem svým vlastním, dokáže velmi dobře okomentovat i to co se mu nelíbí. To vše se dočtete o pár řádků níže.

1. Co pro tebe móda znamená a jaký k ní máš vztah?

Móda je pro mě totální hobby, stejně jak pro někoho sport a podobně. Sleduji hodně dění kolem módy a novinek od různých značek, vlastně 90% emailů, které mi denně přijdou, jsou informace o nových věcech ze světa módy. Už od mládí jsem byl výstřední, již na základce jsem byl trnem v oku všem učitelům, no a táhne se to se mnou do dnes. Byli časy, kdy se mi každý smál, že nosim třeba bundu s kožichem na kapuci a pak ji začali nosit všichni ostatní nebo vzpomínám, když jsem začal nosit náušnice s velkým kamínkem a každej sedlák se mi v Brně smál, že jsem jak buzík a teď pomalu nepotkáš člověka, co je nemá. Je to sranda... momentálně například nosím hodně hluboké V výstřihy na tričkách, což je klasicky americký boom, ale i hodně Anglie a Italie a zase je tu každej z toho v píči! U nás v ČR je vše trochu akceptovatelný zhruba o 3 roky později než kdekoliv jinde, než v dalších státech. Podle mě to tak je a to si vážně nedělam prdel, to jsou fakta. Hodně taky fandím tetování a dostal jsem se do stádia, že mi je už vážně jedno co si kdo říká nebo myslí. Jestli je to moc nebo málo a jak budu vypadat na starý kolena, je jen moje věc. Ve stáří budu rád,
že ještě žiji, dýchám a že mam co do huby a ne jak vypadá moje kérka v 70 letech...

2. Jaké značky preferuješ a proč?

Myslím, že móda ani není vyloženě o značkách, ale o stylu a ten spoustě lidem chybí. Hodně duležitý je sladit styl oblečení a ne na sebe jen naházet co nejdražší značky. Také není vhodné, když máš na sobě např. kalhoty od jedné značky, tričko od druhé a každý doplněk a boty ještě od dalších deseti. Pokud ti jde vyloženě o značky, tak by měl být tvůj outfit složen převážne z jedné značky, pokud je to finančně možný. Netajím se tím, že bych si zvolil jen ty opravdu luxusní a drahé. Můj názor je, že to ale není jen jediná možnost, jak vypadat dobře. Jsem sice ochotný veškerý svůj honorář, třeba za tour, která má 30 koncertů utratit jen za hadry a ne třeba za drahá auta. Je to prostě moje mánie. Rád bych, ale všem doporučil možnost, kterou nabízejí módní obchody pro střední sortu lidí, jako je Zara a podobně. Oblečení je sice průměrné kvality, ale nabízí hezké a moderní střihy, které se dají dobře sladit. Jinak ze znamých značek a návrhářů preferuji Gucci, John Galliano, Roberto Cavalli a především Dolce & Gabbana.

3. kde nejraději nakupuješ, obchod, místo, země?

Nejčastěji je to určitě Vídeň, mam jí kousek a je tam větší výběr, než v celé České republice a té Slovenské dohromady. U nás je hovno! A také když jedu na dovolenou tak koupím, co se kde naskytne. Nic extra výjimečného.

4. Máš nějaký vytoužený kousek, který by sis přál?

Vyloženě vytoužený asi ne, ale jsem posedlý botami a chtěl bych jeden pár od Christiana Louboutina model rollerball.

5. Jaký máš názor na padělky?

Padělky? Nevím...myslím, že tohle bylo v módě tak před 5-6 lety, kdy se s tím prostě běžně kšeftovalo po ulicích, protože, za prvé tu nic jiného vcelku nebylo a za druhé, lidé to ani nijak nerozlišovali, jako padělek a originál. Takže v té době se to dalo ještě chápat, neměli, dá se říct jinou možnost. Doba se změnila, dnes už je to pryč. Když denně na ulicích potkávám mladé lidi, kterým jeblo z Vuitton, jen protože si Rytmus dal na krk šátek od této značky nevím co si o nich mam myslet. Do nedávna znali jen Diesel a Replay a to pro ně byly top značky všech dob. Když vidím, jak si kupuji repliky věcí, které třeba Vuitton a Gucci kolekce vůbec neobsahují a ještě se napařují a cítí se. Připadá mi to vtipné, nevkusné a hlavně trapné. Jsou to, ale většinou jen lidé, kteří módu vůbec nesledují a nevyznají se v ní. Nejhorší je, když si koupíš za svoje prachy v obchodě drahé značky, pro svůj dobrý pocit a to stádo ovci tě ještě pomluví, že máš fake a že jsi žebrák a oni jsou jako borci ve svých falešných hadrech! Naštěstí, ale existují účtenky a hlavně konta a karty v obchodech jako je Gucci, Vuitton atd. kde si zaznamenávají tvé nákupy. Pro případ, že ztratíš účtenku. Každý si může založit svůj účet, na kterém ještě navíc můžeš mít svůj budgget, když třeba něco vrátíš nebo si tam vložíš peníze. Občas je, ale prdel potkat frajerky s LV kabelkami, které originál stojí třeba 50 000Kč a přitom vidíš, že vše ostatní je špatný! Jak její make up za 3 koruny v barvě vápna nebo v barvě kakaa a krk bílej nebo její hadry z Terranovy a Kenvela! Každý detail prozradí člověku s kým vlastně má tu čest. Většinou to začíná u bot. Boty ti prozradí o lidech víc, než si můžete myslet...boty jsou základ.

2 komentáře:

  1. Tiež by som chcel dostávať také e-maily o móde každý deň :D tiež ma to fascinuje ako hobby.

    OdpovědětVymazat
  2. O těch botech, to je pravda pravdoucí. Dost to ale svědčí netoliko o vkusu lidí ale spíš o tom jací doopravdy jsou v osobním životě za zdmi bytu/domu.

    OdpovědětVymazat