!check it - sleduj to! Tento blog je určený všem, které baví móda, styl.

neděle 4. prosince 2011

Místo kde nabízejí vkusný a vybraný luxus? Ano, bohužel i s troškou nudy...


V pátek jsem byl v Praze a procházel butiky, po dlouhé době jsem s nadšením zavítal i do Simple Concept Store (Pařížská 20, Praha1).  Tento butik mě od počátku své existence vysloveně bavil, a to především díky nabídce pánského zboží od značek jako jsou Yves Saint Laurent, Alexander McQueen, Dior, Rick Owens, Lanvin, Balenciaga, Givenchy (v prodeji měli dokonce i některé kusy mladých českých talentovaných návrhářů)... Z každé kolekce to bylo pár kousků, ale vždy mi přišlo, že jejich nabídka byla odvážnější, sázeli především na zásadní kusy a mladistvé inovativní designy. V paměti mám ty překrásné Lanvin a Givenchy kotníkové tenisky nebo tričko na kterém byl potisk YSL vyobrazen rozteklou barvou. Bohužel ono nadšení mě při páteční návštěvě přešlo, nabídka pánského zboží se zmenšila asi tak na jednu třetinu. Čistě bílé košile nebo černé tričko bez jakékoliv aplikace či potisku od Lanvin mi přijdou krapet nudné. Od Yves Saint Laurent jsem našel dvě černá trička a slova jako fádní, nudná, nezajímavá, je přesně vystihují. Abych nebyl jen negativní oslovily mě tenisky od Rick Owens, které v reálu jsou o mnoho hezčí než na fotkách a zajímavý huňatý svetr od Alexandra McQueena s lebkou za necelých 15tis. Celkově si říkám, jestli je tu takový nezájem nebo obavy ze strany mužů nakupujících luxusní zboží o extravagantnější střihy, potisky a vsázejí jen na okaté nudné monogramy?! I tak mě mrzí, že Simple Concept Store pro mě trochu ztratil své kouzlo...

1 komentář:

  1. Já bych spíš tipl, že to nebude o nezájmu ze strany chlapů, ale spíš v tom budou hrát roli obavy. Protože jen trochu netradičně upravený muž zajímající se o módu je ihned zaškatulkovaný jako zženštilý homosexuál. :-/

    OdpovědětVymazat