!check it - sleduj to! Tento blog je určený všem, které baví móda, styl.

čtvrtek 9. února 2012

Kdo v Čechách píše modní články? Převážně ten, kdo módě absolutně nerozumí!

Při četbě různých českých článků s módními radami, se často nestačím divit tomu, co v nich nalézám! Kdo píše takové články? Vysvětlení je jednoduché někdo, kdo absolutně ani netuší, co je opravdu módní a přesto se nám snaží předvést svůj modní záběr znalostí a zkušeností, který bývá nulový! Někdo, pro koho je módní maximálně to, co si může zakoupit v (podprůměrných) modních řetězcích. Jeden článek příkladem za vše TOP 10: Módní prohřešky mužů.

Během posledních desetiletí se objevilo pár šílených trendů, na které občas narazíte v našich ulicích. O to horší je, že je potkáváme i dnes.

1. Ponožky v sandálech
Jedná se o fakt, který nebude v módě nikdy!

2. Tričko do tvaru V, z kterého vylézají chlupy.
Musíme přiznat, že ne každý miluje dokonale oholené tělo, ale tento jev prostě módní není.

3. Šusťáková souprava
Pamatujete? V roce 2005 to nosil každý, ale tento rok je dávno pryč. Pokud se nejedná o klasickou soupravu, která se nosí na sport. Hlavně se v ní prosím neukazujte ve společnosti!

4. Slipové plavky na tělo
Je jedno jak velké máte přirození, pokud nemáte vypracovanou postavu, nedělejte to!

5. Pánské barevné melíry
Proč? Spousty mužů ještě nosí blonďaté melíry a ty se dají v rámci možností akceptovat. Horší je ale ten fakt, že se objevují muži s melírem různých barev. Není to hezký pohled.

6. Make–up
Nedělejte, že vás to překvapuje i muži používají kosmetické prostředky a mezi ně patří Make-up. Nikdo s tím nemá problém, pokud si ho muž umí dobře aplikovat. Špatně rozmazaný make-up je pro smích.

7. Bílé ponožky ve společenských botách
Tohle prostě také nikdy nebude fungovat. Do černých bot patří ponožky černé.

8. Když vám leze z kalhot "chlupatý" zadek
Pokud si koupíte velké kalhoty, je potřeba si pořídit také pásek. Hlídejte si, aby vám z kalhot nelezl zadek. To se do společnosti nehodí.

9. Kalhoty zastrčené v ponožkách
Nevíme, kdo s tímto nápadem přišel první, ale ujišťujeme vás, že na tom nic módního není.

10. Velká "brandová" značka na prsou či zadku.
Je hezké, že jste se rozšoupli a pořídili si tričko od známého návrháře a dali za něj čtvrtinu svého měsíčního platu. Ale věřte, že to nikoho neohromí.

A tady reakce jednoho ze čtenářů, který svými znalostmi daleko přesahuje autora článku a nelze než s ním hned v několika věcech souhlasit!

Je srandovní, jak pan ""autor"" cucá své příspěvky " z prstu" aniž by o tématu cokoliv věděl, nebo se to aspoň pokusil zjistit. Prostě má zadaní: napsat text o 1000-1500 znacích a kdyby napsal jen "fhuidfhfadfafbdlhfbdalufabnlfubfrlayhbf.. atd" bude to obsahovat asi stejně hodnotné informace jako zveřejněný text.:
"1. Ponožky v sandálech Jedná se o fakt, který nebude v módě nikdy!"
např. sezóna podzim/zima 2009/2010 Vivienne Westwood, Iceberg a další
"2. Tričko do tvaru V, z kterého vylézají chlupy. Musíme přiznat, že ne každý miluje dokonale oholené tělo, ale tento jev prostě módní není."
= Donatella Versace sezóna jaro léto 2008
"3. Šusťáková souprava Pamatujete? V roce 2005 to nosil každý, ale tento rok je dávno pryč. Pokud se nejedná o klasickou soupravu, která se nosí na sport. Hlavně se v ní prosím neukazujte ve společnosti!"
= sezóna léto 2010 - napr. Gucci, D&G, nebo podzim/zima 2011/2012 Emporio Armani kolekce Sette ve spolupráci s Reabok.

"4. Slipové plavky na tělo. Je jedno jak velké máte přirození, pokud nemáte vypracovanou postavu, nedělejte to!"
Za posledních 5 let na zimní i letní sezóny všechny značky produkují i klasický sportovní střih plavek na plavání (D&G, Armani, Prada, atd). Na Coppacabbaně nebo Ipanemě v Riu ve vytahaných trenkách potkáte jen feťáky z favel, které policie rychle vykáže, aby neobtěžovali turisty..
...
"9. Kalhoty zastrčené v ponožkách Nevíme, kdo s tímto nápadem přišel první, ale ujišťujeme vás, že na tom nic módního není. "
Když nevíte, stačí se zeptat: První s tím přišli Doce & Gabbana na letní sezónu 2007, a od té doby se to střídavě objevuje na všech módních přehlídkéch, vč. Vivienne Westwood, apod.

"10. Velká "brandová" značka na prsou či zadku.
Je hezké, že jste se rozšoupli a pořídili si tričko od známého návrháře a dali za něj čtvrtinu svého měsíčního platu. Ale věřte, že to nikoho neohromí."
Jestli pan ""autor"" dá čtvrtinu svého platu za džíny nebo triko z tržnice nebo z Turecka, tak se mu nedivím, pří kvalitě jeho práce. Trika s velkým nápisem se u těchto značek vyrábí jen pro zaměstnance v prodejnách. Větší nápisy mají jen sportovní nebo levnější řady.
Ale na to stačí se aspoň zajít podívat do kamenných prodejen těchto značek a ne jen oběhnout tržnice v Holešovicích a bazary v Turecku a pak předstírat, že tím sleduje módní trendy.

Co více dodat? Vím, že spisovatele "modních" článků nezměním, ale chtělo by to trošku soudnosti...

3 komentáře:

  1. Rád vidím, že tady lidé začínají o pánské módě přemýšlet i trochu jinak... ;-)

    JT, maudhomme.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle me uprimne pobavilo. Kde byl ten clanek prosim? Treba tam budou dalsi, nad kteryma se zasmeju a to je obcas potreba. Nicmene obavam se, ze s panskou modou jsme na tom v CR opravdu jeste mnohem mnohem vic pozadu nez s tou damskou. Bohuzel.
    http://requirespassion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Že je něco módní ještě neznamená, že to i dobře vypadá. Ponožky v sandálech vypadají strašně, bez diskuze. Stejně tak slipový plavky (a slipy vůbec, i když ty naštěstí většina mužů na veřejnosti neukazuje :)).

    Naopak mi vůbec nevadí barevný melíry, tedy pokud je to ten správný typ muže. A tričko do V, přestože jsou vidět chlupy - za předpokladu, že dotyčný není úplná "opice".

    OdpovědětVymazat