!check it - sleduj to! Tento blog je určený všem, které baví móda, styl.

neděle 12. února 2012

David Beckham bodywear

David Beckham a jeho kolekce spodního prádla ve spolupráci se společností H&M je v prodeji již od 2. února 2012, a to nejen v pražských obchodech tohoto módního řetězce! David Beckham chtěl nejdříve vytvořit kolekci společně se Simonem Fullerem. Když měli hotové návrhy a chtěli vše spustit, přišla Davidovi nabídka z H&M. Nabídka, která se neodmítá, prodej a propagace ve 40 zemích a 1800 obchodech po celém světě, na kterou David samozřejmě přikývl. Zajímavostí je, že spolupráce Davida Beckhama s H&M by měla být dlouhodobějšího rázu. Kolekce bodywear si zakládá na rafinované jednoduchosti, a to klasickými barvami (bílá, šedá, černá) a také decentním mini logem. Nejdůležitější je, abyste se zkrátka v tomto spodním prádle cítili pohodlně. Nejvíce mě zaujaly pánské podvlíkačky (799Kč), které v momentálních mrazech jistě ocení nejeden muž. Mezi další kusy patří pánské boxerky (399Kč), slipy (299Kč), šortky (399Kč), tričko (399Kč), tílko (399Kč), tričko s dlouhým rukávem (799Kč) a pyžamové kalhoty (799Kč).

Sám jsem se chystal si pro nějaký ten kousek ihned po uvedení do prodeje zajít, ale mé plány mi překazilo dvoutýdenní léčení zánětu v krku antibiotiky. O to větší radost jsem měl včera, když jsem dostal jako dáreček tričko z této kolekce v pěkné papírové tašce společně s malou brožurkou.

Žádné komentáře:

Okomentovat