!check it - sleduj to! Tento blog je určený všem, které baví móda, styl.

čtvrtek 17. listopadu 2011

Strasti a slasti s Versace for H&M


Na dnešní nákupy jsem chtěl být plný sil, jelikož nejsem z Prahy a musel jsem si trošku přivstat. Plány jak ulehnu a ráno budu příjemně odpočat trošku nevyšly. Spánek tři a půl hodiny asi není úplně dostačující. Cesta mi rychle utekla a při chůzi přes Václavské náměstí jsem jen doufal, že až dojdu na Pražské Příkopy, neuvidím už z dálky nervozní houf lidí před vchodem obchodu H&M. Byl sem příjemně překvapený, zástup čekajících byl únosný, i když postupně houstl a narůstal. H&M mělo organizaci plně zvládnutou. Hned mi bylo sděleno, že na pánskou část kolekce se dostanu ihned po otevření v 8:00 a na dámskou část jsem dostal pásku pro vstup s přesným časem 9:25. Obsluha H&M nabízela promrzlým čekajícím zákazníkům čaj a croissant. První zklamání mě čekalo už při pohledu do výlohy, onen krásně zářivý růžový oblek nebyl až tak zářivý jako na fotkách. Barva odpovídala lehce pobledlé, vyšeptalé růžové.

8 hodin ráno a dveře obchodu se otevírají…Zjišťuji, že pánská část je vystavena v prvním poschodí. Nemeškám, vybíhám schody a oči mi září štěstím. Jako první beru sametovou bundu, po které jsem tak toužil. Pod ruku mi přišlo první, druhé i třetí tričko. Košile a kalhoty přecházím a na pultu před sebou vidím kotníkové tenisky. Stačil mi první pohled a věděl jsem, že ty si také odnesu. Vystavené kousky byly všechny jen ve vel. 44. Stačil jeden dotaz a už mi ochotný prodavač přinášel mou velikost. Směr pokladna, kde mi vše zabalili do zdobných papírových tašek a bundu do protiprachového vaku. Jako bonus jsem dostal slevu 20% na nákup ostatního zboží mimo kolekci Versace a menší bloček s deskami Versace a jedno číslo časopisu Elle.

Po nákupu následovala snídaně, chvilka oddechu a v 9:25 návrat a projít si i dámskou část. Opět mě zklamaly vybledlé barvy, tentokrát u růžové a žluté, která všude působila tak zářivě a menší zklamání bylo také v tom, že české H&M nemělo kolekce k prodeji kompletní, ale jen jejich části. Jak v pánské, tak v dámské kolekci jsem postrádal hned několik kousků.

Co dál podniknout v Praze? Pařížská ulice nezářila, butiky byli zavřené kvůli státnímu svátku. Cesta domů se nakonec stala jasnou volbou. Ještě menší strasti následovaly cestou domů, která byla krapet zdlouhavější. Vše jsem naštěstí ve zdraví přežil a teď už jen spokojenost s vydařeným nákupem.




1 komentář: