!check it - sleduj to! Tento blog je určený všem, které baví móda, styl.

úterý 28. prosince 2010

úzké (skinny) kravaty

Úzké kravaty jsou opět v módě, jen někdy může být trochu obtížnější je sehnat. Dá se říct, že v obchodech s obleky jsou k dostání jen klasické široké kravaty. Pokud na ně tedy natrefíte neváhejte a kupujte. Je to doplněk který při dobrém výběru dokáže oživit nebo podtrhnout celkový dojem. Zajímavé jsou také úzké kravaty z kůže, ale na ty jsem běžně nenarazil. I tak se mi opravdu poštěstilo a našel jsem je v látkovém provedení a nemohl jsem jinak, než si jich koupit hned několik od klasické černé, přes neutrální šedou, tmavou námořnickou modrou, vínovou a fialovou.  Pro lepší představu jak taková skinny kravata vypadá jsem přidal foto Davida Beckhama.

Žádné komentáře:

Okomentovat