!check it - sleduj to! Tento blog je určený všem, které baví móda, styl.

středa 29. prosince 2010

Motýlek aneb doplňek ze kterého nemusíte mít strach


Našel jsem fotku Davida Beckhama pro Ralph Lauren, zaujal mě na ní vhodně vybraný doplněk a tím je motýlek. Motýlek je znakem elegantního muže, který respektujte společenská pravidla. Motýlek můžete nosit k obleku a nebo se dnes dostává do popředí namísto fádních kravat a získává oživení spojením s netradičními prvky z urban a street módy. Které můžete vidět u celebrit jako je například Kanye West, Chris Brown, Omarion a mnoho dalších.  Můžete si pořídit motýlek, který se musí vázat a nebo druhou možností je již uvázaný, který se pouze utahuje. Pokud neumíte vázat motýlka, volil bych tu snazší variantu, tu jsem si vybral i já. Zakoupil jsem si dva motýlky v tmavě modré a černé barvě. Myslím, že jsou to lehce kombinovatelné barvy a celkový outfit zajisté ozvláštní.

Žádné komentáře:

Okomentovat