!check it - sleduj to! Tento blog je určený všem, které baví móda, styl.

sobota 10. března 2012

Marni at H&M


Společnost H&M lákala své zákazníky a fanoušky módy po celém světě na limitovanou kolekci Marni at H&M, ta se v České republice prodávala pouze v jediném obchodu H&M, a to na Pražských příkopech. Na datum 8.3., kdy měla přijít do prodeje, jsem se nemohl dočkat. Avšak musím přiznat, že kolekce mě až tolik neoslovila, především ta pánská čast. Na té se mi opravdu zalíbily pouze doplňky a obuv. Ze předem zveřejněného lookbooku jsem si vybral kousky, které bych ve svém šatníku rád přivítal. Takže do Prahy jsem odjižděl s jasnou představou o svém budoucím nákupu.

Vstávání nebylo zas tolik nepříjemné, co mě však zaskočilo, byla nepřízeň počasí. Čekal jsem, že H&M se bude otevírat v 8:00 a vstup do dámské části bude na pásky s přesným časem, což jsem posléze zjistil, že není pravda. Díky neznámosti značky Marni v České republice, se H&M rozhodlo otevřít až v 9:00 celý obchod pro všechny. Byla to asi nejdelší hodina a půl čekání co jsem zažil. Sníh, déšť a mráz to vše mě nutilo vzdát se svého místa v popředí tvořící se fronty před vstupem. Kolem půl devaté všem čekajícím zákazníkům bylo nabídnuto občerstvení a horké nápoje, které asi každý v té sibérii přivítal s nadšením.

9:00 a H&M otevírá obchod a můj nákup je bleskový, v dámském oddělení kupuji sluneční brýle a šátek. Rychle se přesouvám do prvního patra, kde byla pánská část kolekce. Beru si šortky, košili, šátek a sandále. Zaujala mě ještě velká pánská taška, nad kterou jsem také uvažoval, ale nezakoupil jsem si ji. Teď si říkám, zda to nebyla chyba. Při platbě bylo zboží uloženo do krabiček nebo dáno do protiprachových sáčků a zabaleno do zajímavých plastových nákupních tašek a jako dárek jsem při placení obdržel další šátek Marni zdarma.

Při cestě domů jsem si říkal, že to i přes nepřízeň počasí a posunutí zahajení prodeje o hodinu stálo za to, Marni nebylo marný. A co vy, byli jste si zakoupit nějaký ten kousek a co říkáte na kolekci Marni at H&M?

Žádné komentáře:

Okomentovat