!check it - sleduj to! Tento blog je určený všem, které baví móda, styl.

pondělí 5. března 2012

Co je u mě nového?

Delší dobu jsem nenapsal žádný článek a blog zanedbával. Vše má své důvody, u mě to byla práce, kterou mam již dořešenou. Postupem času zveřejním nový blog, který bude mít více profesionální vzhled a příspěvky v něm budou více osobní a z mého života. Doufám, že nový blog mi dopomůže se posunout o krok blíže mým cílům.

Oslavil jsem před pár dny své 23. narozeniny a jako dáreček jsem dostal knihu Kurz módního návrhářství. Myslím si, že se jedná o ideální úvod do módního designu. Kniha poskytne všem tvůrčí náhled do oblasti módy a takový menší kurz. V knize jsou podrobné postupy, praktická cvičení a inspirativní rozhovory s profesionály z oboru. Kniha by měla napomoci k rozvoji koncepčního myšlení a získání vlastní designérské vize a schopnost objevovat a rozvíjet své nápady. Kniha je psaná velice čtivě, i když obsahuje jen základy toho, co práce návrháře obnáší. 

2 komentáře:

  1. Tuhle knihu už si dlouho plánuji koupit, snad se k tomu jednou opravdu i dostanu. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě doporučím, jako prvotní základ k získání jakého si přehledu je určitě super...

    OdpovědětVymazat